Основи здоров'я

Урок в 1 класі

Вчитель: Заболотнюк Тетяна Миколаївна

Тема.Їжа. Харчуйся правильно.

Мета. Поглиблювати знання про продукти харчування, ознайомити учнів з основними правилами харчування. Вчити розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої. Розвивати мовленеві навички, збагачувати словниковий запас. .Виховувати шанобливе ставлення до хліба.

Методи і прийоми. Словесні. Малюнкові, навчальні та ігрові вправи. Робота з підручником, проблемне навчання, робота в парах, групах.

Обладнання. Підручник, предметні малюнки із зображенням посуду, малюнок кухаря, предметні малюнки із зображенням продуктів, аркуші паперу для індивідуальної роботи із зображенням страв і продуктів, телеграма від лікаря Айболіта.

Лексика.Їжа, продукти, хліб, варення, морозиво, печиво, тістечко, цукерки, цукор, шоколад, масло, молоко, сир, сметана, ковбаса, котлета, м'ясо, борщ, вареники, млинці, юшка, олія, сіль, кухар, здоров'я, користь, лікар.

Хід уроку

1.Активізація знань і умінь, набутих на попередньому уроці

а) Запитання Чомучки:

– Як доглядати за тілом?

– Чому потрібно мити руки?

Коли потрібно мити руки?

– Скільки разів на день треба умиватися і чистити зуби?

б) Гра “ Магазин ”

На дошці предметні малюнки, серед яких є зображення предметів гігієни.

- Діти, що можна купити в магазині для догляду за тілом

Діти виходять по черзі, знімають малюнки і називають предмет, інші контролюють і виправляють.

2 Мотивація навчальної діяльності.

а) Вчитель читає рядки.

Це ж чому завжди у Тані

Щічки свіжі та рум'яні.

( Діти повторюють за вчителем )

Як ви вважаєте, чому?

( Бо вона здорова)

– Що потрібно ,щоб бути здоровим? ( ... правильно харчуватися)

б) Відгадування загадок.

Живим зерном народжений, Стоїть собі літечком

Живу я на землі. На городі тіточка,

Щодня рум'яним сонечком Світлокоса, білочуба,

Я сходжу на столі. А на ній зелена шуба.

( Хліб) ( Кукурудза)

І солодкі, і кисленькі, Кавунчики дрібненькі,

Ідовгасті, і кругленькі Смугасті та кисленькі,

До вподоби ви мені, У колючки вбралися

Соковиті та смачні. І кущиком назвалися.

Знають добре малюки: ( Агрус)

Мова йде про...(Ягідки)

Мов маленький м'ячик,

Висить,а не скаче,

Рум'яне, гладеньке,

На смак солоденьке. ( Яблуко)

3 Повідомлення теми і завдань уроку.

– Сьогодні на уроці ми будемо вивчати основні правила харчування, вчитися пізнавти корисні і шкідливі продукти та напої, познайомимося з новими словами.

4 Актуалізація опорних знань

а) Бесіда

Що вам відомо про харчування?

Яке його значення для людини?

Яку їжу ви вживаєте?

Скільки разівна день ви харчуєтеся?

Чи може людина жити без їжі?

5 Вивчення нового матеріалу

а) Розповідь учителя з елементами бесіди

Харчування — необхідна умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо речовин, необхідні для нормального росту та розвитку. Їжа забезпечує наш організм енергією, яка міститься в продуктах харчування. Дітям їжа потрібна не тільки, щоб рухатися, працювати. Вона потрібна їм також для того, щоб вони виросли міцними та здоровими. Для цього ми маємо вживати різноманітну їжу. Харчуватися 4 — 5 разів на день. Продукти харчування мають бути корисними та свіжими.

Які ви знаєте корисні продукти?

Які проджукти ї шкідливими для людини?

б) Гра “ Кухар“

На дошці предметні малюнки із зображенням продуктів: молоко, м'ясо, хліб, сметана,морозиво, крупа, ковбаса копчена, масло, буряк, майонез, морква, картопля, чіпси, мука...

Вчитель показує малюнок кухаря.

– Хто це?

– Яку роботу він виконує?

– Допоможіть кухареві вибрати корисні продукти для приготування їжі.

в) Гра “ Так чи ні ? “

-Це м'ясо? Так чи ні? Корисний це продукт чи ні?

– Це цукор? Так чи ні?...

– Як назвати ці предмети одним словом? Продукти.

З них готують їжу, страви. Ми живемо на Україні. Які страви готують ваші мами, бабусі? Борщ, вареники.

Фізкультхвилинка

Я печу, печу, печу

Дітям всім по калачу.

Зверху маком притрушу,

В піч гарячу посажу.

Випікайтесь калачі

У натопленій печі.

Буду Васю, буду Нату

Калачами пригощати

– Як по іншому можна сказати на калач? Хліб, булка.

– Печуть їх із борошна.

в) Робота з підручником.

1 Вибір корисних продуктів. Чому так? Чому ні?

Які продукти та напої шкідливі для здоров'я?

2 Назви,що у чому. ( Молоко у пляшці, цукерки у вазі...)

г) Гра — пісня “Що нам осінь принесла?”

(Імітація рухів)

Що нам осінь принесе? (Двічі )

Яблука солодкі, пахучий мед! ( Двічі)

Що нам осінь принесе? (Двічі)

Хлібця золотого на цілий рік. ( Двічі)

5 Узагальнення і систематизація знань учнів.

а) Завдання “ Зафарбуй”

Діти працюють індивідуально на аркушах із зображенням продуктів і страв.

- Зафарбуй продукти корисні для тебе. Поясни.

б) Робота в зошиті.

- Розфарбуй, овочі або ягоди, які ти любиш.

в) Зачитування телеграми від лікаря Айболить.

– Діти, пам'ятайте! Якщо будете правильно харчуватися, обирати для цього корисні продукти, ви будете здоровими.

– Більшого нема багатства, як здоров'я наше!

На радість всім — і татові, і мамі ростіть усі здорові й гарні.

г) Бесіда про хліб.

– Без чого не може обійтися ні один сніданок, обід, кожне свято?

– Без хліба.

– Пригадайте прислів'я про хліб.

– Хліб — усьому голова.( Промовляння разом)

– Як ви ставитися до хліба?

– Вивчимо і назавжди запам'ятаймо такі слова:

Бублики, батони, булки,

Плюшки, сайки, пироги

За столом і на прогулянці

Поважай і бережи!

6 Підсумок уроку.

– Чому у Тані щічки свіжі та рум'яні?

– Які продукти ми маємо вибирати для харчування?

– Як потрібно відноситися до хліба?

Кiлькiсть переглядiв: 1143

Коментарi

  • Kennethhig

    2018-03-31 19:58:55

    Как часто Ваша партнёрша кричит в постели и рвёт Вам спину, изнемогая от оргазма? Сайт: https://eroctive2.blogspot.ru/...

  • ndgdjtMot

    2017-09-13 02:36:47

    payday loans for bad credit payday loan <a href="http://paydayloans2017.com"> guaranteed payday loans</a> [url=http://paydayloans2017.com]online payday loans[/url] payday loans online same day...