МЕТА. Ознайомити учнів із відмінністю між шумовими та музичними звуками; розвивати уміння відтворювати ритмічний рисунок твору; вчити відчувати настрій і ритмічний зміст запропонованих творів; засобами музичного мистецтва виховувати любов до народних традицій, музичного мистецтва.
ХІД УРОКУ
1 Організаційна частина.
1 Звучання пісні( за вибором)
·Доброго дня вам, любі малята,
хлопчики милі мої і дівчата.
Щирою посмішкою всіх вас я вітаю,
доброго настрою на весь урок бажаю,
за руки один одного візьмем -
і дружно привітаємось:
2 Музичне вітання - добрий день.
Діти: - Добрий день !
2 Повторення і закріплення вивченого
1 Фронтальне опитування
·Починаємо урок музики.
·З чого складається музика? ( із звуків)
·Чи позначаються звуки на письмі? ( нотами)
2 Тривалість нот
- Якої тривалості бувають ноти?
( Вчитель викладає на дошці сонечко з написом “ноти”, діти називають ноти за тривалістю, вчитель викладає промінці з нотами)
·Якої тривалості ціла нота, половинна, четвертна, восьма?
( Вчитель викладає промінці)
3 Поспівка
·Нотами якої тривалості записана поспівка?
·Давайте спробуємо її заспівати?
Кап, кап, кап-кап, кап — звід -ки піс- ня ли- не?
Кап, кап, кап-кап, кап — ка-па-ють крап -ли -ни.
3 Повідомлення теми і мети уроку
·Що допомагає людям передати музичні звуки?
·Це музичні інструменти.
·Сьогодні з вами ми дізнаємося на які групи поділяються музичні інструменти за їх звучанням, послухаємо гру на деяких з них.
4 Вивчення нового матеріалу.
·Подивіться на малюнок і назвіть музичні інструменти.
·Які з них звучать виразно, чітко, наспівно, а які видають тільки шумові звуки?
1 Розповідь вчителя про музичні інструменти.
- Як тільки ми починаємо грати на будь якому інструменті, лине якась мелодія.
Мелодія — це найголовніший елемент музичної мови, засіб музичної виразності, одноголосно виражена музична думка, яка містить у собі інформацію та емоції.
2 Вибір шумових інструментів серед інших.
3 Слухання музики. Арам Хачатурян. “ Гра на бубні”
а) Відомості про автора.
Арам Ілліч Хачатурян народився 24 травня 1903 року у Тбілісі. Ріс у родині ремісника. З дитинства любив музику, мріяв грати на музичному інструменті. В 1921 році з групою вірменської молоді виїхав до Москви і через рік вступив до Гнесінського музичного училища. 5 років навчався у Московській консерваторії, яку успішно закінчив у 1934 році. За цей час Арам Хачатурян написав уже багато музичних творів для оркестрів . В 1939 році композитор написав перший вірменський балет. Твори Арама Ілліча були частими гостями на на багатьох сценах різних країн світу. Одночасно Арам Хачатурян працював у театрі і кіно, виступав як деригент, гастролював по всьому світу з концертами, працював викладачем у Московській консерваторії. За свою працю комозитор неодноразово був нагороджений багатьма високими нагородами. Помер великий композитор 1 травня 1978 року в Москві, де відкритий пам'ятник композитору. Його іменем названі вулиці.
б) Слухання п'єси “Гра на бубні”.
в) Обговорення твору.
5 Фізкультхвилинка
6 Розучування пісні “ Ой минула вже зима”
1 Слухання пісні
2 Розучування пісні.
3 Хоровий спів.
7 Підсумок уроку
·Які є інструменти? ( музичні і шумові)
·Гру яких інструментів ми сьогодні чули?( бубнів та барабанів)
8 Релаксація
Дитяча гра “Воробей”
( Діти утворюють коло, всередині - “воробей”.
Всі рухаються по колу, співають, плескають в долоні:
Киш, киш, воробей,
не клюй конопель.
Мої конопельки,
дрібні, зелененькі,
у вірчики в'ються,
самі не беруться,
братись не даються.
9 Музичне прощання.
JamesIcone
2017-04-30 02:20:09прогон хрумером логин скайпа kai230361...