Екологічний проект в початкових класах «Пташиний світ».

Технологічний паспорт проекту.

Тип проекту:

За основною діяльністю—змішаний (пошуково-дослідницький);

За характером контактів—серед дітей одного віку;

За характером координації—з безпосередньою координацією;

За предметною галуззю—в межах предметів «Природознавство», «Образотворче мистецтво».

За формою проведення—змішаний (дослідження, спостереження, узагальнення);

За тривалістю—довготривалий (листопад—квітень);
Автор-розробник проекту—Ткачук Н.В., вчитель початкових класів Новововчинецького НВК

Тема проекту: «Пташиний світ»

Проблематизація.

В навчально-виховному комплексі з 2000 року була під вікном класу годівничка. Протягом довгих зим діти підгодовували пташок та спостерігали за їхньою поведінкою. Проте, в цьому році годівничка зламалась і виникла нагальна потреба її замінити.

Мета проекту:

Виховання екологічних компетентностей учнів, впровадження інформаційних компетентностей школярів у навчально-виховний процес.

Навчальні цілі та очікування:
-розширити і уточнити знання дітей про птахів;

- сформувати уявлення про спосіб життя птахів нашої місцевості взимку;

- виготовити нову годівничку;

- виховувати бережливе ставлення до пернатих друзів;

- активізувати бажання допомогти їм в холодну пору року

- розвивати дослідницьку діяльність учнів;

- вести спостереження за конкретним видом птахів

Планування і реалізація проекту

Підготовчий етап—розробити напрям роботи, обговорити з дітьми (1-7 листопада)

Планування—скласти вчителем плану дій, підготовка необхідних матеріалів для проведення проекту (7-15листопада)

Реалізація— виготовлення годівничок, конкурси, виготовлення листівок, буклетів тощо.

Узагальнення—виготовлення порт фоліо, підготовка до виступу перед товаришами.

Захист проекту—година спілкування.

Діяльність учнів:

- дізнаються про зимуючих птахів з енциклопедій, інернету, довідників, художньої літератури, зі скарбнички народної мудрості;

- з’ясовують, які годівниці потрібні для зимуючих птахів, які матеріали потрібні, як їх виготовити;

- виготовляють годівниці та розвішують їх на пришкільній ділянці;

- добирають корм для зимуючих птахів;

- складають рецептурну книгу кормів для птахів;

- випускають листівки «Допоможіть птахам взимку», буклет «Різновиди годівничок», «Зимуючі птахи Буковини»;

- проводять конкурс малюнків, поробок з пластиліну «Пташиний світ»;

- готують статтю на сайт навчального закладу «З турботою про птахів»;

- оформлюють стіннівку «Нагодуй пташку».

Узагальнення та захист проекту.

Проведення години спілкування

Фотозвіт

/Files/images/batkvsk_zbori/SDC13087.JPG

/Files/images/batkvsk_zbori/SDC13090.JPG/Files/images/batkvsk_zbori/SDC13091.JPG/Files/images/pedagogchniy_kolektiv/SDC13140.JPG

/Files/images/pedagogchniy_kolektiv/SDC13135.JPG

/Files/images/pedagogchniy_kolektiv/SDC13150.JPG

/Files/images/pdgotovka_/SDC13095.JPG

/Files/images/pdgotovka_/SDC13096.JPG

/Files/images/pdgotovka_/SDC13097.JPG

/Files/images/pdgotovka_/SDC13098.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 397

Коментарi