Екологічний проект в 2 класі «Вплив напоїв на живі організми»

Технологічний паспорт проекту.

Тип проекту:

За основною діяльністю—змішаний (пошуково-дослідницький);

За характером контактів—серед дітей одного віку;

За характером координації—з безпосередньою координацією;

За предметною галуззю—в межах предметів «Я і Україна» та «Основи здоров’я»;

За формою проведення—змішаний (дослідження, спостереження, узагальнення);

За тривалістю—довготривалий;
Автор-розробник проекту—Ткачук Н.В., вчитель початкових класів
Новововчинецького НВК
(На основі вивченого досвіду вчителя початкових
класів приватної спеціалізованої школи «Гармонія»
м. Одеси Раїси Чорної)

Тема проекту: «Дослідження впливу напоїв на живі організми»

Проблематизація.

На уроках з предмету «Основи здоров’я в 2 класі діти вивчали тему «Їжа, корисна для здоров’я. Народні традиції харчування. Практична робот: вибір корисної для здоровя їжі». На уроці визначали корисну та шкідливу їжу та вплив штучної їжі на організм дитини. Після вивчення теми проведено анкетування. Більшість дітей визначили, що улюбленим напоєм та їжею залишається штучна їжа:чіпси, сухарики, кока-кола.

Мета проекту: науково-дослідним шляхом довести шкідливість впливу штучної їжі на організм дитини.

Завдання проекту:

· Скласти рейтинг улюблених дитячих напоїв серед учнів школи шляхом опитування;

· З’ясувати позитивний та негативний вплив напоїв на живий організм експериментальним шляхом.

· Довести до відома всіх учнів результат виконаних досліджень;

· Дати рекомендації з приводу вилучення певних напоїв з дитячого раціону.

Планування і реалізація проекту

Підготовчий етап—розробити напрям роботи, обговорити з дітьми (10-15 листопада)

Планування—скласти вчителем плану дій, підготовка необхідних матеріалів для проведення експериментів (15-20 листопада)

Реалізація—проведення дослідів, запис результатів на проміжних етапах експерименту (20 листопада-20 лютого)

Узагальнення—укладання технологічного порт фоліо (протягом та по закінченні експерименту.

Захист проекту—виступ перед школярами (кінець лютого)

Досліди проводять:

· Дослідження впливу кока-коли на квіти (Шотропа В.)

· Дослідження впливу мінеральної води на квіти
(Шотропа О.)

· Дослідження впливу криничної води на квіти (Іонуца А.-Р.)

· Дослідження впливу кока-коли на куряче яйце (Чорней О.)

· Дослідження впливу кока-коли на іржу Ірмійчук М.)

Опис виконання проекту.

Під час проведення експериментів з рослинами троє дітей спостерігали за 3 горщиками пеларгонії, які поливали в один день однаковою кількістю різних напоїв: кока-колою, мінеральною та криничною водою. Протягом експерименту було встановлено, що, поливаючи криничною та мінеральною водою, квіти розвивались однаково, набираючи зріст та листки. Вазон, який поливали кока-колою спочатку розвивався нарівні, проте пізніше почав відставати у рості та розвитку. Грунт став твердим, повітря не мало змогу потрапляти у до коріння. На кінець експерименту у вазоні поміняли грунт,не давши рослині загинути.

Спостерігали за яйцем, яке знаходилось у кока-колі. Шкаралупа яйця стала м’якою.

Заіржавілий цвях , який був занурений у кока-колу очистився від нальоту іржі.

Протягом листопада-лютого діти шукали цікавинки про різноманітні напої та розповідали про них на уроках з основ здоров'я та природознавства.

Узагальнення та захист проекту.

По закінченні роботи проведено годину спілкування для молодших школярів, де діти познайомили з результатами досліджень, поділились цікавими матеріалами про напої. Проведено повторне тестування, яке показало, що діти повністю виключили штучні напої та їжу зі списку улюблених.

/Files/images/vihovna_godina/SDC10078.JPG

/Files/images/vihovna_godina/SDC10081.JPG

/Files/images/vihovna_godina/SDC10083.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 254

Коментарi