Конспект заняття

з елементами логіко-математичного розвитку та охорони праці.

"Казкові мандри"

Завдання : створити умови для виявлення вихователем інтегрованих знань і умінь, включаючи елементи логіко-математичного розвитку та охорони праці . Давати дітям емоційне задоволення , що досягається створенням комфортних умов життєдіяльності та розвивального мовленнєвого середовища з використанням цікавих мовленнєво-логічних задач /ст. . гр../, завдань , вирішення проблемних ситуацій .та дослідницької діяльності . Сприяти активізації мовленнєвих дій у різних варіантах : розповіді з власного досвіду , за піктограмою , за схемами , що формує навички суспільної мовленнєвої поведінки. Розвивати мовне почуття , оцінні судження . Виховувати почуття прекрасного .

Хід : Вихователь розглядає «Велику книгу казок» і запитує «Чи любите ви казки ? Які ваші улюблені ? В яку б хотіли потрапити ?»

Вихователь котить яблучко по мисці і говорить слова : « Чарівне яблучко котилось – котилось і в казці опинилось» . Діти за допомогою загадок – віршів знаходять казку і виконують завдання .

1 завдання : На городі виростала ,

Дуже швидко , великою стала ,

Став тут дід усіх гукати

Та красуню нашу рвати .

А цю казку , діти., ви

Встигли відгадати ? / «Ріпка»/ .

Діти середньої групи - за допомогою карток із цифрою та за малюнком набирають відповідну кількість овочів /картопля та квасоля/ та дають відповіді на запитання вихователя / Чого більше квасолі чи картоплі , на скільки ? Що важче ? /.

Діти старшої групи за допомогою малюнків складають мовленнєво – логічні задачі та вирішують їх .

В кінці діти обох підгруп грають у гру «Що важливе для рослин ?» /за н/т «Діамант»/.

Отримують букву «Д».

2 завдання : Чистить ., миє , прибирає .

Шиє , в’яже , вишиває .

Жарить , варить і пече .

Все поробить , а за це …

Мачуха її гризе .

Але станеться враз диво !

А яке давно всі знають ,

Щоб про це всім розказати

Треба казку відшукати / «Попелюшка»/.

Діти середньої групи відшукують ті речі з якими працювала героїня казки , доводять свою думку до логічного кінця . /н/т «3 із 5»/.

Діти старшої групи знаходять ті речі які б могли б захистити героїню казки від небезпеки під час праці . Обґрунтовують свій вибір .

В кінці гра «Скажи навпаки» .

Отримують букву «Р» .

3 завдання : Це ж коли таке буває ,

Що у лісі і в мороз ,

Квіти всюди розквітають ,

І птахи там гнізда в’ють .

А ви діти не чекайте

Казку швидко називайте ./ «Дванадцять місяців»/.

Діти за бейджиками поділяються на три підгрупи та за допомогою піктограм розповідають та відгадують про весняні місяці – березень , квітень та травень ..

Діти середньої групи – підбирають однокореневі слова /березень , квітень та травень/ .

Діти старшої групи – роблять звукобуквенний аналіз слів /назви місяців/.

Отримують букву «У» .

4 завдання : Цього птаха ми всі знаєм .

Його мудрим називаєм .

Але пташка ця - вона

Мудра тітонька ………./Сова/.

Діти середньої та старшої групи за допомогою схем складають оповідання використовуючи фрагменти казок , що сприяють захисту героїв під час праці . /середня група починає , а старша закінчує , н/т "Мозковий штурм"/ .

Отримують букву «Г» .

На дошці діти старшої групи читають слово яке склали «ДРУГ».

В кінці заняття діти діляться враженнями про тих, кого вони обрали казковим другом

Ось і мандрівці кінець ,

А хто приймав участь- МОЛОДЕЦЬ !
Кiлькiсть переглядiв: 1136

Коментарi